Honda YUSHU – satysfakcja klienta

Słowo Yūshū oznacza „doskonałość” i jest gloryfikacją dla Autoryzowanych Serwisów Honda, które koncentrują się na utrzymywaniu wysokiego poziomu zadowolenia klienta.

 

Od dwóch lat firma Honda Motor Europe nagradza najlepszych z najlepszych w całej europejskiej sieci serwisów Honda w zakresie

doskonałości obsługi klientów.

 

Jest to okazja dla każdego serwisu Honda w Polsce, aby przystąpić do rywalizacji o zaszczyt zdobycia prestiżowej nagrody Honda Yūshū dla polskiego rynku.


Zwycięzca w Polsce uzyskał drugie miejsce wśród wszystkich serwisów Honda w Europie.


Zwycięzca to serwis Honda z najwyższym wynikiem w zakresie ogólnej satysfakcji klientów liczonym na bazie rezultatów z całego roku Od kwietnia udostępniamy Państwu Krakowską filię naszego serwisu. Serwis stworzyli i zarządzają nim nasi najlepsi specjaliści z Wieliczki. Zgodnie z filozofią naszej firmy w Krakowie powielamy najlepsze wzorce oparte na doświadczeniach zdobytych przez lata w Wieliczce gwarantując tę samą, wysoką jakość, z której słyniemy.

 

 Tytuł Zwycięzca otrzymuje tylko jedna stacja w Polsce Honda czyli  Kolaczek Wieliczka na podstawie  wyników za cały rok 2023.