„Laur Klienta 2010” dla Hondy CR-V

dodano: 12.07.2010

Już po raz drugi z rzędu Honda CR-V zdobyła I miejsce w programie „LAUR KLIENTA " w kategorii "Samochody terenowe". W tegorocznej, szóstej edycji projektu doceniona została najnowsza, zmodernizowana wersja modelu.


"Laur Klienta/Konsumenta", największy program konsumencki w kraju, to zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, którego wyniki dają obraz popularności danego produktu w jego kategorii.


Tytuł nadany modelowi CR-V przez organizatora konkursu w rzeczywistości przyznany został przez polskich konsumentów. Jest on potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o SUV-ie marki Honda oraz formą jego zbiorowej rekomendacji.


W tegorocznej edycji konkursu brane były pod uwagę dwie główne składowe: ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie, dodatku w Rzeczpospolitej.


Ankietę w postaci rozmów bezpośrednich oraz wywiadów telefonicznych w największych miastach Polski przeprowadziła firma Kowalski Pro-Media, wydawca Rzeczy o Biznesie.

 

Oceniana była przede wszystkim znajomość produktu, jakość, przywiązanie klienta do marki, chęć rekomendacji znajomym oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.

 

 

 

Ceryfikat Laur Klienta 2010 dla Honda CR-V